Helyi Hírek - Független folyóirat   2018.08.21. kedd
Sámuel, Hajna
E-mail cím:

Jelszó:

CÍMLAP
Cikkek és hírek
Portaszolgálat
Balesetek
Tűzoltósági hírek
Rendőrségi hírek
Polgármesteri interjú
Természetgyógyászat, szépség és egészség
Horoszkóp, asztrológia
Receptek
Videók
Olvasóinktól: körbeküldős üzenetek
Archívum
Archívum
Képgalériák
Helyi Hírek laphálózat
Legutóbbi számaink
Archívum - HH XVI.
Archívum - HH XVII.
2004 előtti számaink
Megjelenési időpontok
Hirdetési áraink
Lakossági aprók
Hirdetésfeladás
Szakmai adattár

Látogatók: 11302191
   « Vissza

Szippantás – az akadozó közszolgáltatás

 « Portaszolgálat 
2012. július 11.
 

kepfile

Szippantósautó – amire hiába várnak... 

   Idén tavasztól jelentősen változott a fővárosban a nem csatornázott házakra vonatkozó szabályozás. Ezeknek a lakóknak ugyanúgy felszámítják a csatornadíjat, mintha be lennének csatornázva, s ennek fejében viszont ingyenesen szippantják a szennyvizüket. A rendszer működésnek is indult, a fővárosi közszolgáltató FTSZV alvállalkozóként bevonta azokat a vállalkozásokat, akik korábban is közreműködtek a szippantásban. Majd június végével hagyták lejárni a szerződéseket, és új autókat beszerezve saját erőből próbálnak megbirkózni a szennyvízszállítás feladatával mind a 40 ezer, még nem csatornázott fővárosi háztartásban.
    A be nem csatornázott házakban a szippantás egy szokásos feladat, régebben beszóltak, hogy telik az emésztő, s egy-két napon belül megjelent a szippantós vállalkozó. V. Lászlóék a XVII. kerületi Szánthó Géza utcából június közepén telefonáltak az ügyfélszolgálatra, hogy szippantást kérnek, két részletben ígérték a szállítást, július 3-ra és 9-re, de ebből nem lett semmi, hiába várták egész nap az autót... Mikor reklamáltak, az ügyfélszolgálaton csak a vállukat vonogatták, s javasolták, hogy a szippantás iránti igényeiket nyújtsák be előre szeptemberig (!), hogy be tudják őket előre sorolni. A panaszos levelében visszasírja a korábbi alvállalkozót, akinek munkájával soha semmi baj nem volt.
    R. Gézáné a XVI. kerületi Újarad utcából július 6-ra kapott időpontot, szabadságot vettek ki, s egész nap hiába várták az autót. Délben rákérdeztek az ügyfélszolgálatra, ott estére ígérték a szippantást, majd 9-ére módosították az időpontot, de hiába vettek ki újabb szabadságot, akkor sem jött a várva várt autó. Reklamáltak az ügyfélszolgálaton, kérték, kapcsolják a főnököt, de a diszpécser azt mondta, ők nem tudnak semmit kapcsolni, hogy ha reklamálni akarnak, menjenek be személyesen a cég központjába (tehát vegyenek ki egy újabb nap szabadságot). R-né úgy érzi, senki nem foglalkozik az üggyel, pedig tőlük előre beszedik a szolgáltatási díjat.
Több más panaszos ugyanilyen tapasztalatokról számolhat be – gyakorlatilag nem működik az előre kifizettetett közszolgáltatás. Az addig kiválóan működő alvállalkozók pedig küldik el az embereket, és szép csendben tönkremennek... (F)

 


Ferenci Kiadó Bt.  •  1162 Budapest, Hermina út 16.  •  Tel.: [1] 405-5919  •  E-mail cím: hh@hh16.hu
Apro-link.jpg
preload preload
Ide kattintva megtekinthető
Ugrás a Szakmai Adattárhoz
Legutóbbi lapszámunk - 2018. július 18.
Kerületi festőművészek virtuális galériája
A fogyás lélektana
Hogyan legyünk egészségesebbek, szebbek, vékonyabbak
Credo Együttes
A XVI. kerületi uszodák honlapja
Lao Ce ősi bölcselete e-book formátumban
Bővebben az önismeretről és a Bach-virágterápiáról
Hazai és nemzetközi időjárás

Kattintson ide az előrejelzéshez